Pårørendealliansen.no

Pårørendedagen

Digitalt temamøte for pårørende - to hele mennesker

17. Sep 2024 16:00

Norges Blindeforbund

Tirsdag 17.september kl. 18.00 får vi besøk av Ingvil Aarrestad Godeset fra Pårørendesenteret. Pårørendesenteret er et nasjonalt senter for fagpersoner og pårørende uavhengig av diagnose og relasjon. Pårørendesenteret jobber for å løfte frem pårørendeperspektivet i samfunnet generelt, og for å øke livskvaliteten for pårørende spesielt. Kveldens tema vil handle om å finne en god balanse i hjemmet når hverdagen er i endring. Som pårørende kan det være vanskelig å ivareta en god hverdag for hele familien. Gjennom å forstå og være bevisst egne følelser og reaksjoner blir det ofte lettere å ivareta oss selv. På den måten kan vi bli en bedre støtte for våre kjære. Dere inviteres også til å reflektere rundt hvilke forventinger samfunnet og vi selv har til pårørende. Videre vil dere få kjennskap til enkle mestringsverktøy for pårørende. - Vi håper dette temamøtet vil gi deg verdifullt påfyll og innsikt, og bidra til å styrke samholdet blant pårørende. - Det vil være mulig å stille spørsmål til Ingvil underveis. - Møtet er åpent for alle og det er gratis å delta. Husk å melde deg på for å motta lenke til møtet på epost. Se gjerne sammen med den eller de du er nærperson til. Møtet er støttet av Stiftelsen Dam. Vi starter kl. 18.00. Velkommen!

Det vil være mulig å stille spørsmål til Ingvil underveis.

Møtet er støttet av Stiftelsen Dam.
Vi starter kl. 18.00. Velkommen!

Nyhetsbrev

Abonner på vårt nyhetsbrev og få de viktigste nyhetene og oppdateringene i din innboks

Følg oss i sosiale medier!