Kirkens Bymisjon, Landsforeningen for Pårørende innen Psykisk helse Ålesund og omegn og Mental Helse Ålesund

Møteplassen

Parkgata 9, Ålesund, Norge
eblangva@gmail.com
I anledning nasjonal pårørendedag inviterer vi til Møteplassen mandag 16 september 19.00-21.30 med tema pårørende. Siv Katrin Ulla har ledet arbeidet med overordnet plan og strategi for helhetlig pårørendearbeid i Ålesund Kommune, og vil sammen med nytilsatt pårørendekoordinator Merete Brungot Kløvning gi oss et innblikk i arbeidet. Janne Elise Asphaug er ansatt erfaringskonsulent for pårørende innen rus, og vil fortelle mer om akkurat dette tilbudet for pårørende. Sanginnslag med Jorunn Karin Nygård med «You say» og «Remember». Møteplassen er en arena for erfaringsutveksling, fag og kunnskap om psykisk helse og rus. Arrangementet er et samarbeid mellom LPP- Landsforeningen for Pårørende innen Psykisk helse Ålesund og omegn, Pårørende Ålesund og omegn -LPP&MH, Kirkens Bymisjon Møre og Mental Helse Ålesund. Det er enkel bevertning, og møtet er åpent og gratis for alle. Velkommen